معرفی 7 مورد از بهترین ماسک جوشکاری اتوماتیک

دسته‌بندی نشده

معرفی 7 مورد از بهترین ماسک جوشکاری اتوماتیک

معرفی 7 مورد از بهترین ماسک جوشکاری اتوماتیک

استفاده از ماسک در هنگام جوشکاری بسیار واجب است و نقش مهمی در حفظ ایمنی و سلامت جوشکاران دارد. ماسک جوشکاری اتوماتیک که به نام کلاه جوشکاری اتوماتیک نیز شناخته می‌شود، به طور مؤثری از پاشش‌ جوش و اشعه‌های الکتریکی حاصل از جوشکاری به چشم ها و صورت جوشکاران جلوگیری می‌کند. این وسیله با تکنولوژی خودکار، هنگام تشخیص جرقه‌ها و اشعه‌های نور، به صورت خودکار از چشم‌ها و صورت جوشکاران محافظت می کند. در ادامه به معرفی بهترین ماسک جوشکاری اتوماتیک می پردازیم تا ایمنی افراد هنگام جوشکاری بیشتر حفظ شود.

بهترین ماسک جوشکاری اتوماتیک

ماسک جوشکاری اتوماتیک توتاص مدل AT1002

ماسک جوشکاری اتوماتیک توتاص مدل AT1002 با طراحی ارگونومیک و وزن سبک، حفاظت کاملی از چشمان و صورت شما ارائه می‌دهد و جزء بهترین ماسک جوشکاری اتوماتیک به شمار می رود. این ماسک مجهز به فیلتر تیره‌شونده خودکار است که به سرعت به تغییرات نور واکنش نشان می‌دهد و از آسیب‌ نور جوشکاری به چشم جلوگیری می‌کند. با تنظیمات قابل تغییر و بندهای قابل تنظیم، این محصول راحتی استفاده را تضمین می‌کند. این مدل مناسب برای کارهای جوشکاری مختلف است و دوام و کیفیت بالایی دارد و انتخابی ایده‌آل برای جوشکاران حرفه‌ای و مبتدی است. باتری‌های قابل تعویض و طول عمر بالا از دیگر ویژگی‌های این ماسک هستند.

نمایی از بهترین ماسک جوشکاری اتوماتیک

ماسک جوشکاری اتوماتیک آروا

ماسک جوشکاری اتوماتیک آروا یکی از محصولات برتر در حوزه تجهیزات ایمنی جوشکاری است. این ماسک با ویژگی‌های پیشرفته و طراحی کاربر پسند، انتخابی مناسب برای جوشکاران حرفه‌ای و مبتدی به شمار می‌رود. لنز ماسک آروا به صورت خودکار به تغییرات نور واکنش نشان می‌دهد و از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر جوشکاری محافظت می‌کند. طراحی ارگونومیک این ماسک راحتی زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند و استفاده طولانی‌مدت از آن را تسهیل می‌کند.

وزن سبک ماسک آروا از خستگی کاربر جلوگیری کرده و استفاده طولانی‌مدت را راحت‌تر می‌سازد. شیشه بزرگ آن میدان دید وسیعی را برای جوشکاران فراهم می‌کند که دقت کار را افزایش می‌دهد. همچنین، قابلیت تنظیم حساسیت و تأخیر در تغییر رنگ لنز به کاربران امکان می‌دهد که ماسک را با شرایط مختلف جوشکاری تطبیق دهند.

از مزایای ماسک جوشکاری اتوماتیک آروا می‌توان به ایمنی بالا، کیفیت ساخت عالی و کاربری آسان اشاره کرد. این ماسک محافظت کامل از صورت و چشم‌ها را در برابر نور و جرقه فراهم می‌کند و استفاده از مواد با کیفیت بالا و ساختار مقاوم، دوام آن را تضمین می‌کند. تنظیمات ساده و کاربر پسند، استفاده از ماسک را برای همه کاربران آسان می‌سازد.

فردی که در حال جوشکاری میباشد و از ماسک جوشکاری اتومات اسفاده کرده

ماسک جوشکاری اپترل مدل Panaromaxx

مدل Panoramaxx از شرکت سوئیسی اپترل یکی از بهترین ماسک جوشکاری اتوماتیک به شمار می رود. شیشه این کلاه میدان دیدی شش برابر بزرگ‌تر از مدل‌های معمولی دارد. شیشه اتوماتیک آن نزدیک‌تر به چشم قرار می‌گیرد و با تکنولوژی DIN 2.5، شفافیت بالایی را در مواقعی که جوشکاری صورت نمی گیرد، فراهم می‌کند. این مدل مجهز به باتری لیتیومی قابل شارژ است که با هر بار شارژ تا 1000 ساعت کار می‌کند و از طریق پورت مینی USB به‌راحتی قابل شارژ است. این کلاه دارای سیستم Auto Pilot می باشد که دیگر لازم نیست به صورت دستی تیرگی شیشه کلاه تنظیم شود.

ماسک جوشکاری اتوماتیک دوو مدل DALY600A

ماسک جوشکاری دوو مدل DALY600A اتوماتیک بوده، به طوری که شیشه آن با سنسورهایی مجهز شده که در هنگام جوشکاری و نور شدید، به‌سرعت تیره می‌شود و از چشم‌ها محافظت می‌کند. پس از اتمام جوشکاری، شیشه به‌طور خودکار روشن می‌شود. سنسورها قابلیت تنظیم حساسیت به نور را دارند. برای محافظت بیشتر، طلق‌هایی در جلو و پشت شیشه قرار گرفته‌اند. این ماسک به راحتی بر روی سر قابل تنظیم است و عرق‌گیر داخلی آن مانع ورود عرق به چشم می‌شود که این ویژگی ها این ماسک را جزء بهترین ماسک جوشکاری اتوماتیک تبدیل کرده است. وزن سبک و طراحی استاندارد ماسک باعث می‌شود تا جوشکار بدون احساس سنگینی به کار خود ادامه دهد و به‌طور کامل صورت را پوشش داده و ایمنی را به حداکثر می‌رساند.

یکی از بهترین ماسک های جوشکاری اتوماتیک

ماسک جوشکاری آروا مدل 8203

از ویژگی های ماسک جوشکاری آروا مدل 8203 می توان به سرعت بالای آن در تیره و روشن شدن شیشه بعد از انجام جوشکاری اشاره کرد. این ماسک اشعه‌های مادون قرمز و ماوراء بنفش جوشکاری را به خود جذب می‌کند و مانع از آسیب رسیدن به چشم ها می شود. درجه تیرگی لنز قابل تنظیم از 9 تا 13 است که برای انواع مختلف جوشکاری از جمله الکترودی، آرگون، برشکاری و جوشکاری‌های تخصصی مناسب می‌باشد.

ماسک جوشکاری اتوماتیک تک پلاست

ماسک جوشکاری اتوماتیک تک پلاست با لنزی به ابعاد 4 در 10 سانتی‌متر است. در این ماسک می توان سرعت روشن شدن شیشه پس از جوشکاری را تغییر داد و درجه تیرگی لنز آن از 9 تا 13 می باشد. زمان تغییر میزان روشنایی لنز از روشن به تاریک 1.25000 ثانیه و از تاریک به روشن 0.1 تا 1.0 ثانیه است. این ماسک مجهز به باتری قابل تنظیم و باتری خورشیدی است و نمایشگر وضعیت کم‌بودن باتری و تست آن را نیز دارد.

فردی که از یکی از بهترین ماسک های جوشاکاری اتوماتیک استفاده میکند

ماسک جوشکاری اتوماتیک وینر

ماسک جوشکاری اتوماتیک وینر با LCD هوشمند و ۶ لایه فیلتر دائمی UV و IR، به‌طور خودکار در آغاز جوشکاری تغییر رنگ می‌دهد که این ویژگی آن را جزء بهترین ماسک جوشکاری اتوماتیک تبدیل کرده است. ولوم‌های تنظیم نور به کاربر امکان می‌دهند تا شدت و حساسیت نور را به‌طور دقیق تنظیم کند. اندازه صفحه نمایش 9x90x 100 میلی‌متر است و محافظت UV/IR بر اساس استاندارد DIN16 انجام می‌شود. زمان واکنش تغییر نور نسبت به حالت جوشکاری 1.25000 ثانیه و زمان تاریکی کامل تا روشن شدن بین 0.1 تا 1 ثانیه است. این ماسک از پنل خورشیدی و باتری تغذیه می‌شود.

ماسک جوشکاری اتوماتیک وینر با وزن سبک، پوشش کامل صورت و عملکرد سریع، گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربران است. کیفیت ساخت بالا و تطابق با استانداردهای CE و ANSI آن را به محصولی محبوب و پرفروش در بازار جوشکاری تبدیل کرده است.
ماسک جوشکاری اتوماتیک یک وسیله حیاتی در صنعت جوشکاری است که شیشه ماسک با تکنولوژی خودکار، در کوتاه ترین زمان ممکن از روشن به تیره تبدیل می شود و از جوشکاران در مقابل پاشش‌های جوش، اشعه نور و گازهای مضر حفاظت می‌کند. در این مطلب تلاش کردیم تا نمونه هایی از بهترین ماسک جوشکاری اتوماتیک موجود در بازار را معرفی کنیم تا افراد با آگاهی بیشتری نسبت به خرید این ماسک اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =